Каталог
Оформити замовлення

Гарантія та повернення

Гарантуємо якість на кожному етапі покупки

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує відсутність у товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців у залежності від гарантійної політики виробника. Термін гарантії вказаний у описі кожного товару окремо, на нашому сайті.

У межах гарантійного терміну, Покупець може розраховувати на безкоштовне усунення заводських дефектів, які виникли з вини виробника, відповідно до правил гарантійного обслуговування наданих у гарантійному талоні, який видається разом з документами, що підтверджують факт покупки в електронному або надрукованому вигляді.

Будь ласка, обов'язково ознайомтесь з правилами гарантійного обслуговування й перевірте комплектність та відсутність дефектів при отриманні товару (комплектність визначається описом виробу на сайті та/або керівництвом з експлуатації).

Обмін, повернення

Обмін та повернення товару відбувається за домовленістю з Покупцем, на підставі діючого Закону про захист прав споживачів. Термін повернення до 14 календарних днів.

Для повернення товару необхідно надати документи, які підтверджують факт покупки товару (товарний чек, товарна накладна, гарантійний талон, тощо) у надрукованому або електронному вигляді.

У випадку повернення товару неналежної якості (заводський дефект) повернення відбувається за рахунок магазину (вартість доставки товару від Покупця у магазин / сервісний центр). Після підтвердження дефекту технічними спеціалістами магазину, відбувається заміна товару на ідентичний або рівноцінний товар за домовленістю з Покупцем, або ж повернення вартості товару Покупцю.

У випадку повернення товару належної якості з інших причин (не сподобався, не підійшов за кольором, тощо) у термін встановлений Законом про захист справ споживачів, повернення відбувається за рахунок Покупця (вартість доставки товару з магазину до Покупця та зворотна доставка у магазин / сервісний центр). Після перевірки якості товару технічними спеціалістами магазину (збереження упаковки, повний комплект, відсутність слідів експлуатації, наявність заводських пломб, серійних номерів та інших інформаційних носіїв передбачених виробником), відбувається заміна товару на ідентичний або рівноцінний товар, за домовленістю з Покупцем, або ж повернення вартості товару Покупцеві за вирахуванням витрат на доставку товару з магазину до Покупця та зворотну доставку, а також супутні комісії, що могли виникнути при оплаті/поверненню оплати.


Якщо ви маєте питання або пропозиції, будь ласка, напишіть нам.

Получить бонус

Персональный бонус
за регистрацию

получить